Zuch

Welche Sicherheitsmaßnahmen wurden in den vergangenen Jahren auf der Nordstrecke getroffen?

Nachdem sich über dem Zugtunnel bei Bürden Gestein gelöst hatte, hat der DP-Abgeordnete André Bauler nachgefragt, welche Stabilisierungsmaßnahmen in den vergangenen Jahren durchgeführt worden seien.

„Nodeems sech Fielsen iwwer dem Tunnel vu Bierden lassgeléist hunn, stellt sech op en Neits d‘Fro vun der Sécherheet op der CFL-Nordstreck. D‘CFL huet an de leschte Joren eng Rei Stabiliséierungsmoossnamen duerchgefouert fir esou kritesch Incidenten ze vermeiden.

An deem Kader wollt ech dem Här Minister fir Mobilitéit an ëffentlech Aarbechten folgend Froe stellen:

  • Kann den Här Minister e Bilan vu dëse Moossnamen zéien?
  • Wéi dacks gi Kontrollen op der Nordstreck duerchgefouert fir d‘Wierksamkeet vun de Stabilisatiounsmoossnamen z‘iwwerpréiwen an dës eventuell auszebauen?
  • Sinn an noer Zukunft nach weider Infrastrukturmoossnamen an deem Sënn virgesinn?
  • A wat fir engem Mooss ass d‘Zweegleisegkeet op der Nordstreck fir den Här Minister eng Optioun, déi een ëmsetze kéint?“

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Die DP-Abgeordneten Corinne Cahen und Carole Hartmann haben bei der zuständigen Ministerin nachgefragt, wie viele Kostenvoranschläge in diesem Jahr eingegangen sind, wie lange die Wartezeiten derzeit sind und ob einem Patienten Übergangslösungen vorgeschlagen werden können, bis das CMSS seine Zustimmung gegeben hat.

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