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Parlamentarische Fragen Mobilität und Verkehr Max Hahn

Bussen déi ze spéit oder guer net kommen

Op der Buslinn 215 (Kirchberg - Luxembourg - Bascharage) kënnt et nawell dacks fir, dass Busser a Verspéidung sinn oder ganz ausfalen. Dëst ass an de sozialen Netzwierker och scho vill kommentéiert ginn. Sollten op dëser Streck net einfach méi Busspure geschaafe ginn, oder kéint den Terminus vum Kierchbierg op den Hamilius virgezunne ginn? Froen, déi den DP-Deputéierte Max Hahn un den zoustännege Minister gestallt huet.

Parlamentarische Fragen Mobilität und Verkehr Max Hahn

Gëtt d'Buslinn 332 (Arel - Dippech - Belval) suppriméiert?

Ab lëschte September fiert e Bus vun Arel iwwert Dippech op de Belval, dat och fir d'Uni nach méi attraktiv ze maachen. Elo, net mol 1 Joer dono, soll dës Buslinn erëm agestallt ginn, dat schonn ab dem 1. August. Den DP-Deputéierte Max Hahn huet beim zoustännege Minister nogefrot, wat et domadder op sech huet.

Parlamentarische Fragen Mobilität und Verkehr Max Hahn

Mesures à mettre en place par rapport aux répercussions potentiellement néfastes de l'usage d'un portable au volant

J’ai l’honneur de vous informer que, conformément à l’article 83 de notre Règlement interne, je souhaite poser, lors de l'heure de questions du mardi 10 mai 2016, une question orale à  Monsieur le Ministre du Développement durable et des Infrastructures relative aux mesures à mettre en place par rapport aux répercussions potentiellement néfastes de l’usage d’un portable au volant.

News Mobilität und Verkehr Max Hahn

Neues Taxigesetz

Max Hahn: „Erfolg der Taxireform wird an Preisentwicklung gemessen werden“

Parlamentarische Fragen Mobilität und Verkehr André Bauler Max Hahn

Identification des véhicules flashés par les radars fixes

Une entreprise vient de nous signaler que plusieurs de ses camionnettes viennent d’être flashées par des radars fixes alors qu’elles respectaient la vitesse prescrite. En effet, elles étaient identifiées comme camions, pour lesquels s’appliquent d’autres limites de vitesse que pour les camionnettes. En effet, alors que les camionnettes (moins de 3,5 t) tombent sous les dispositions des voitures particulières, les camions (de plus de 3,5 t : poids lourds) sont sousmis à des limitations de vitesse particulières (sur les voies non urbaines et les autoroutes/voies rapides).